Her kan du læse mere om det frivillige kampagneteam, der kæmper for at promovere den danske spejderbevægelses bud for at få verdensjamboreen 2031 til Danmark, for første gang siden 1924.

Kampagneledelsen:

Ida Mikkelsen har et indgående kendskab til den internationale spejderbevægelse. Som tidligere frivillig i både WOSM og WAGGGS, har hun en lang erfaring med afvikling af events, kurser, kampagner og konferencer. Ida er en projektblæksprutte med stærke projektledelseskompetencer og en solid indsigt i WOSM og verdensjamboreer.

Casper Sigersted har betydelig erfaring med internationalt spejderarbejde og fungerer som formand for KFUM-Spejdernes styregruppe for internationale aktiviteter (SIA). Han har stor indsigt i WOSMs arbejde, herunder verdensjamboreer, og ikke mindst et meget stort spejderengagement.

Kampagneteam:

Amalie Holst Jensen er journalistikstuderende i Aarhus og trives med at arbejde på flere sprog. Derudover har hun fungeret som Young Spokes Girl for De grønne pigespejdere og har repræsenteret Spejderne på Folkemødet flere gange.

Andreas Lee har omfattende erfaring inden for markedsføring, strategisk planlægning, grafisk design og kommunikation. Han arbejder til dagligt som opsøgende sælger og trives med at etablere kontakt til nye mennesker. Han har desuden en baggrund som DDS-spejder i 17 år og har tidligere siddet i bestyrelsen for sin lokale spejdergruppe.

Birgitte Boe var en vigtig del af holdet, der arbejdede med buddet til værtskabet af World Scout Jamboree 2031 og har derfor omfattende viden om projektet. Birgitte har lang erfaring med kampagner, både inden for politik og spejderverdenen.

David Hansen har et solidt kendskab til de politiske dynamikker i WOSM, herunder kampagnearbejde. Han har i to perioder på tre år været medlem i en arbejdsgruppe for WOSM World og har grundig forståelse for de kredse, Spejderne bevæger sig i, i forhold til at sikre støtte. Derudover besidder han omfattende erfaring inden for lyd- og videoredigering.

Kamilla Schack Larsen er aktivt engageret på både regionalt og nationalt plan i forskellige projekt- og styregrupper, samt som medlem af regionsledelsen. Hun har en cand.merc.jur-uddannelse og besidder erfaring inden for markedsføring, sociale medier, indholdsproduktion, kulturforståelse og strategisk arbejde.

Mathilde Søgaard studerer kommunikation og digitale medier på universitetet. Hun har solid erfaring med at drive kampagner og er dygtig i brugen af designprogrammer, såsom Canva. Hun lægger stor vægt på det visuelle element i sit arbejde.

Mie Venø Skjærbæk er multimediedesigner og arbejder som kommunikationspraktikant på KFUM-Spejdernes korpskontor. Hun har god erfaring inden for content creation, grafisk formidling og videoproduktion i spejderkontekst.

Nanna Bach Larsen er uddannet journalist og forfatter med omfattende erfaring inden for kommunikation, pressearbejde, grafisk design, billedproduktion og sociale medier. Hun er professionsbachelor og kandidat i journalistik med ekspertise inden for skrevne medier, Adobe-pakken, AI og fotoproduktion.

Projektledelsen består stadig af Natascha Skjaldgaard (International Commissioner), Stine Kofoed Frederiksen (tidl. International Commissioner) og Grith von Linstow-Knigge (projektleder fra Spejdernes sekretariat).

Som kampagnen skrider frem, vil der være god mulighed for at deltage i rejsen mod at få World Scout Jamboree til Danmark i 2031. Hvis du er interesseret, er du velkommen til at følge vores opslag på Facebook og LinkedIn for at få de seneste opdateringer.

Du er også velkommen til at sende os en email på contact@wsj2031dk.org, for at byde ind med dine ideer eller din tid.